Thursday, June 25, 2009

Ini Dia Pembetulan Lagu Komposan Ku...



Hahaha ok dlm blog aku sebelum ni yg bertajuk LAGU UNTUK MU tu aku ckp aku ada kompos 1 lagu akustik jazz kan... dgn lirik skali aku tulis. But this tym aku mau buat correction sikit pada lirik lagu tu...

ni dia lirik lagu tu selepas pembetulan.

'di sini ku duduk sendiri bertemankan malam,
memetik gitar ku bernyanyi,
aku sendirian,
akustik ku memecah kesunyian,
Rindu ku tak pernah hilang,
menunggu mu hadir di depan ku

sunyi ku tertulis dalam puisi yang berlagu,
walau kau jauh namun ku tak pernah rasa ragu,
terpisah beribu batu,
laut pemisah kau dan aku,
hadir lah kasih, hadir dan dekat pada ku...

bila... kah
tiba masa tuk kita bersama-sama
jelajah dunia
lalui suka duka

Aku buat pembetulan ni adalah utk memudahkan penyanyi aku ni menyanyi, adik ku la c Bibi yg minat gila dgn muzik jazz. Jd aku pun amik la kesempatan ni utk kompos lagu yg ada unsur jazz kononly nya la n minta dia nyanyi lagu. aku dah record tp record guna hp aku jak dlm format video kerana ketiadaan software yg sesuai hehe... jgn heran lagu tu pendek pasal tu record alakadar jak, maklum la demo.

No comments:

Post a Comment

Comment in tune please~