Sunday, June 14, 2009

I MISS THE MOMENT



HuargHHhhHhH!!!! masih jelas terdgr d telinga aku member aku roaring atas pentas, dgn lampu yg kejap on jap off, mcm2 warna plak tu, kaler ijau, biru, merah, putih... dgn bunyi gitar dgn drum lg dgn amp lg... i really miss this moment, masa ni la aku rasa idup aku paling syok. hang out with friends sharing the passion of being in a band... tp semua nya skg jd kenangan... masing2 bawa haluan sendiri, meneruskan perjuangan hidup yg blm lg selesai... skg aku layan gitar dkt bilik aku sorg2. sound amp pun aku kena kontrol. karang ada plak kena maki. aku x puas. aku kena ada member yg bleh aku bw jam dgn aku. harap2 1 day aku dgn member2 aku bleh reunite blik... skg pun aku tgh tunggu kata putus band member lama aku minerva, kalau diorg mau go on, we'll be "under1lable", lable yg wujud hasil usaha org yg aku respect iaitu Charles (chakwau cyndrome) yg begitu serius dlm band bisnes ni... neway for more info just try visit myspace site diorg http://www.myspace.com/chakwaucyndrome @ http://www.myspace.com/vermean hehehe iklan skit....

No comments:

Post a Comment

Comment in tune please~