Sunday, June 21, 2009

Lagu Untuk Mu...

baru2 ni aku ada kompos 1 lagu, sounds like acoustic jazz la... actually aku cuba mengexperiment lagu2 cam ni pasal memang aku minat jazz... mana la tau berjaya kan dgn experiment. chording intro n verse aku pakai

Dmaj7, Bm7, Dmaj7, Bm7,
A#7, C7, Dmaj7 }2x
Am7, G7, Dmaj7

Chorus- Dmaj7, C#m7b5, F#7, Bm7, A#m7, Am7, D7, G7, Gm7

hehehe banyaknya 7 kan...

lyric dia hehehe

'di sini ku duduk sendiri bertemankan malam,
memetik gitar ku bernyanyi,
aku sendirian,
akustik ku memecah kesunyian,
jemu ku tak pernah hilang,
menunggu mu hingga hadir di depan ku

sunyi ku tertulis dlm puisi yg berlagu,
walau kau jauh di mata aku tak pernah ragu,
laut pemisah kau dan aku,
terpisah beribu batu,
hadir lah kau hadir dan dekat pada ku...

bila... kah
tiba masanya kita kan bersama-sama
jelajah dunia
berkongsi suka duka

lirik ni adik aku yg tulis kerana aku nda da idea...

No comments:

Post a Comment

Comment in tune please~