Sunday, January 9, 2011

Pink Fender Squire Hello Kitty Guitar

Okay direct to the story I wanna share with you la... Aku surf dan tengok-tengok la gitar... Well, aku memang suka guitar... Pada masa yang sama aku tengok-tengok guitar warna pink ataupun merah jambu lalu terjumpa la imej gitar Fender Squire Hello Kitty... Member aku Cinoi macam berminat mau beli gitar jenis ni.

Okay, aku jumpa dua jenis guitar Fender Squire warna pink yang themes nya ialah character kartun Hello Kitty seperti di bawah ni.






Fender Squire Hello Kitty 1



Fender Squire Hello Kitty 2

Okay to Cinoi, di sini ko ada dua pilihan... Each of them ada kurang and lebih dia...

Fender Squire Hello Kitty 1

Kalau yang ni Noi, aku rekemen habis-habisan la sama ko... Pasal apa? Pasal gitar ni warna pink dan simple hahaha!! Memang la pink... Tp itu bukan sebab utama... Sebab utama aku rekemen ko ni gitar, pasal gitar ni ada full spec la untuk sebuah guitar Fender yang mana fungsi nya sama seperti gitar-gitar Fender Stratocastor biasa... Mungkin nampak biasa-biasa ja ni, tp dia ada neck, middle and bridge pickup, ada Volume and Tone knob yang membolehkan kita memilih tone gitar yang kita mau. Jadi kalau ko beli ni, bisa la aku menumpang sekaki main guitar ni hahaha!! Selector mungkin 5 way, nanti aku review and yang penting ianya warna pink kegilaan ko. Jadi kesimpulannya gitar ni lengkap untuk ko belajar mengenali gitar elektrik... Hehehe a must have ni...

Fender Squire Hello Kitty 2

Kalau priority kita adalah gitar yang cantik, cute and so on, I highly recommend u "Fender Squire Hello Kitty 2" but then mungkin ko mau belajar jugak main guitar tu kan... I tell u, actually gitar ni untuk belajar okay but, the option is kurang. Maksud aku di sini, gitar tu hanya ada Hambucker bridge pick up sahaja, nda ada selector. Oleh itu, this guitar allow to play only 1 treble tone ada volume knob seja. Sesuai untuk main lagu-lagu kakak ko si Avril Lavigne tu la, I mean main rhythm seja. Mungkin Fender suda setting tone gitar ni, hehe kena try dulu la.

So, pilihan ada... Pilihan di tangan anda... Mari la mengundi, undi anda rahsia hahahaha!!(tu dia merapu)




2 comments:

  1. kau la bah pilih, kau yg mau bg, mana bgs utk kau. cewahhhh

    ReplyDelete
  2. aku pilih yg aku rekemen tu, utk ko... aku pnya kan ibanez J-custom hhihihihi

    ReplyDelete

Comment in tune please~