Wednesday, January 6, 2010

MEET UNCLE HUSSAIN - Raja Drama

Bbrapa bulan lepas aku, po, shamree dan aza berjalan ntah ke mana aku pun lupa, tp d area kk la, kalau nda silap p kb. dlm keta besa la kan mendengar mp3 jd ngam2 plak lagu Meet Uncle Hussain terputar... aku mendengar la lagu tersebut... perghhh sgt mantap suara Black mentor... aku tgk live performance dia pun wella weii mantap siut... tp apa yg buat aku impressed sebenarnya adalah lick d tgh lagu itu... walaupun nda laju tp sangat catchy sound dia, cam ala2 steve vai la pada pendengaran aku... semalam gara2 nda dapat tidur aku men la gitar. boring2 aku pun tangkap la lick lagu raja drama tu dan key in ke guitar pro... tgk di bawah ni...






first lead

second lead

lepas dengar blik2 aku rasa gitarist muh ni dia pakai delay yg lambat 4 tap... kemudian d part akhir dia masukkan second lead dia... bleh tahan gak idea dorg ni...

p/s click on the pic for a clear tabs

1 comment:

Comment in tune please~