Tuesday, December 29, 2009

After all these years

herrraaaann saya~ cepat btul masa berlimpas, enjoy sana enjoy sini ujung tahun suda rupanya... aku? aku tetap gini la... tp apa yg aku dpt simpulkan di sini adalah tahun ini aku rasa paling enjoy, nda tau la the next year kan... tahun ini la jugak aku dapat mengenali gf ku dalam2, tahun ni jugak la aku dapat belajar membelai gf ku, thn ni la jgk MINERVA reunion, thn ni jugak member2 matrik aku reunion, thn ni la jgak member2 aku kawin, tahun ini jugak la aku dapat P (hahaha the most uncool thing), tahun ni la jugak aku bekerja, tahun ni aku konvo dan bnyk la thn ini... akan berterusan ka ini? harap2 kan... memang harapakan la.. 2 3 hr lg kita buka buku baru, letak azam baru yg nda jugak dpt d capai azam itu, tp nda pa bh, at least masih ada ckit motivasi dlm diri... apa2 pun to all my buddies, my bro n sis, i wish u all happy new year... hope today everything will getting better than yesterday~~

p/s gf= guitarfriend hehehe

No comments:

Post a Comment

Comment in tune please~